Personalist(k)a - mzdová(ý) účetní

Náplň práce:

  • kompletní zpracování a vedení mzdové agendy kmenových zaměstnanců
  • komunikace s úřady - OSSZ, ÚP a zdravotními pojišťovnami ohledně mzdové a personální agendy
  • vedení mzdové a docházkové evidence k zakázkám
  • zpracování cestovních příkazů s vazbou na evidenci docházky
  • zpracování dokumentů spojených s nástupem / výstupem zaměstnance
  • personální problematika - výběrová řízení, nábory zaměstnanců

Požadujeme:

  • vzdělání minimálně středoškolské s maturitou, VŠ výhodou
  • znalost mzdové legislativy
  • uživatelskou znalost MS Office, zejména MS Excel
  • samostatnost, svědomitost, pečlivost, spolehlivost
  • příjemné vystupování a komunikativnost
  • praxe na pozici mzdové účetní vítána

Nabízíme:

  • typ pracovního úvazku: HPP, pracovní smlouva na dobu neurčitou
  • flexibilní pracovní doba plný pracovní úvazek 37,5 hod / týden, možnost zkráceného úvazku
  • 5 týdnů dovolené
  • příspěvek na dovolenou
  • roční prémie a jiné benefity / prémie
  • příspěvek na penzijní/životní připojištění
  • peněžitý příspěvek na stravné
  • práce v kolektivu, vzájemná zastupitelnost
  • zázemí stabilní a prosperující společnosti
  • datum nástupu - ihned nebo dle dohody
  • místo pracoviště - Třinec

< Zpět