Personalist(k)a - mzdová(ý) účetní
Náplň práce:
- kompletní zpracování a vedení mzdové agendy kmenových zaměstnanců
- komunikace s úřady - OSSZ, ÚP a zdravotními pojišťovnami ohledně mzdové a personální agendy
- vedení mzdové a docházkové evidence k zakázkám
- zpracování cestovních příkazů s vazbou na evidenci docházky
- zpracování dokumentů spojených s nástupem / výstupem zaměstnance
- personální problematika - výběrová řízení, nábory zaměstnanců
Požadujeme:
- vzdělání minimálně středoškolské s maturitou, VŠ výhodou
- znalost mzdové legislativy
- uživatelskou znalost MS Office, zejména MS Excel
- samostatnost, svědomitost, pečlivost, spolehlivost
- příjemné vystupování a komunikativnost
- praxe na pozici mzdové účetní vítána
Nabízíme:
- typ pracovního úvazku: HPP, pracovní smlouva na dobu neurčitou
- flexibilní pracovní doba plný pracovní úvazek 37,5 hod / týden, možnost zkráceného úvazku
- 5 týdnů dovolené
- příspěvek na dovolenou
- roční prémie a jiné benefity / prémie
- příspěvek na penzijní/životní připojištění
- peněžitý příspěvek na stravné
- práce v kolektivu, vzájemná zastupitelnost
- zázemí stabilní a prosperující společnosti
- datum nástupu - ihned nebo dle dohody
- místo pracoviště - Třinec